środa, 3 kwietnia 2013

Wielkanocny Zajączek

Dziś pokażę wam Wielkanocne prezenty dla dzieciaków z mojej rodziny.

 Nie od dziś wiadomo, że zabawki zrobione ręcznie z myślą o przyszłych właścicielach mają wiekszą moc niż te kupowane w super marketach........
 Wielkanocny zajączek ciocia Marta zamiast kupić gotowca w sklepie postanowiła sama uszyć prezenty...

 Oto Zyg Zak dla małego Jędrka. 

 

Lalka w stylu Monster High dla Hani. 


Kotek dla małej Justynki . Uszyty według wzoru Pani Niteczki  - tutaj kurs :) 


I konik dla Kasi.


Odzew dzieciaków był genialny :) 
Co mnie bardzo ucieszyło, bo każde dziecko dostało dokładnie to co lubi :) 



3 komentarze:

  1. Marta te zabawki są genialne! Sama kiedyś kupiłam filc na ten cel, ale w końcu zaczęłam go spożytkowywać na podszywanie sutaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sporo filcu i uzywam go w różnych celach :) Jutro pokażę co fajnego można jeszcze z takiego filcu wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zabawki:) Wspaniałe!:)

    OdpowiedzUsuń