piątek, 5 kwietnia 2013

Domek dla lalek

Zawsze lubiłam zabawę lalkami..... co prawda na pierwszym miejscu były zawsze samochody, ale jak się koleżanki do mnie schodziły (a miałysmy tajną bazę na strychu ) to zabawa lalkami była zawsze.

Pamiętam jak robiłyśmy im domki z dużych kartonów. Z mebelkami firankami i w ogóle na wypasie.

Teraz moja córa uwielbia laleczki, małe, duze wielkie.... wszelkiego rodzaju.
Dostała nawet domek dla lalek, który bardzo lubiła do momentu, kiedy nie powstał domek zrobiony przeze mnie :)

Mebelki ze "starego" domku przewędrowały do nowego, który jest dla niej bardziej poręczny i lekki.

Domek co piątek przez kilka tygodni jeździł do przedszkola nia dzień z zabawką, gdzie robił niemałą furrorę ....

Oczywiście domek w pełni recyklingowy..... Wykonany z zasłon, dziecięcego t-shirta i gąbki , której mi troche zostało z arkusza do wygłuszania głośników w samochodzie  :) bo mi głośnik w rezonans z blachą wpadał jak wstawiłam go w boczną ściankę z tyłu.... ale to już zupełnie inna historia... w każdym razie montować głośniki w aucie też umiem ;)



domek dla lalek 1

domek dla lalek 2

domek dla lalek 3

1 komentarz:

  1. Świetny domek:)
    Przymierzałam się kiedyś do uszycie takiego, ale stchórzyłam:)

    OdpowiedzUsuń